Moni videopeli perustuu jollain tapaa reaktioaikaan. Toki myös rauhallisempiakin pelejä on olemassa, mutta Slow Games pyrkii sen sijaan muuttamaan pelien tempon kerralla niin hitaaksi kuin mahdollista.
Newyorkilainen suunnittelija Ishac Bertran kehitti kolme erilaista kuutiota, joiden tarjoamat pelit perustuvat klassisiin videopeleihin. Erona perinteisiin vaihtoehtoihin on kuitenkin se, että näitä kuutiopelejä voi pelata ainoastaan yhden vuoron päivässä. Yksi kuutioista sisältää napin, jonka avulla pelihahmon (eli yhden pisteen) saa hyppäämään. Hypyn vaikutus näkyy kuitenkin vasta seuraavana päivänä, mikä luo pelille haastetta.
Toinen kuutioista perustuu siihen, millä kyljellä sitä pidetään ja kolmas sisältää yhden kytkimen, jolla voi esimerkiksi vaihtaa pelihahmon kulkusuuntaa. Myös näissä tapauksissa jokaiseen vuoroon kuluu aina päivä. Bertran haluaa tutkia, mikä saa ihmiset kiintymään videopeleihin ja tämän lisäksi projektin tarkoitus on saada pelaajat ajattelemaan jokaista liikettään.